Sunday 4 October 2009

Dinner at Longrain

http://www.longrain.com.au/

Hubbieが見つけて是非行ってみたいというので記念日のディナーはこちらでいただきました。
ドイツ人がシェフのタイとチャイニーズがベースのレストラン、とのことで私はちょっとう~ん、と思っていたのですが・・・。我が家から徒歩数分のところということで、雨が降ってても億劫にならずに済みました。笑。

感想は、行ってみて良かったです。大変美味しくいただきました♪併設されているバーでのカクテルもなかなか美味しかったですよ。

バーは夕方5時半から、レストランは6時からです。予約は一切受け付けていないのでバーに行って、その後6時頃になったら同じ屋根の下のレストランへ、というのがお勧めです。あっという間に満席でした!

SMH Good Food Guideでも毎年出てるレストラン。是非お試しあれ。


Hubbie found this place, and he suggested that we go for our anniversary dinner.
A German chef who does Thai and Chinese. To be honest, I was a bit sceptical... But anyway, we decided to try it out since it was only a few minutes walk from where we live and we didn't have to worry about the rain too much.

Well, we really enjoyed our time there. The food was delicious, and the drinks from the bar under the same roof was very nice, too.

The bar opens from 5:30pm, and the restaurant from 6pm. Since the restaurant fills up very quickly (no booking available), I recommend you to get there a bit early for a drink or two, and then make your way to the restaurant.


にほんブログ村 恋愛ブログ 国際結婚へ
にほんブログ村
にほんブログ村 海外生活ブログへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment